140425 pilutta er

Bara på skoj. Rasmus och jag var lite busiga ikväll. Dagen började med att vi lämnade ett par böcker till småbarn på dagis och att Jenny skojade när jag kom lite senare än när mamma lämnar för då brukar jag hjälpa henne med att ge småbarnen frukost. Nåja. Vi cyklade till Rasmus med stora cykeln för att äta middag och resan gick så himla bra! Den är pytteliten för stor men det går bra! Rasmus och jag busade lite halvtrötta som man är på en fredag och hade kul. Iväg hem på samma fina sätt och fredagsmys i soffan innan Bullerbyn. Var så trött denna gång att jag inte, somnade... Pappa fick pussa och säga gonatt annars hade jag nog pratat ännu... Hej! E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0