140426 ner ner ner nerför backen ner

Ja vi for rundor idag vi. Iväg till dans och genrep förstås. Gick kanon och visade försiktigt med stolt upp kläderna för Elin. Vidare till farfar för en kaka och lite peppsnack med honom, ont i magen som han har. Hem till Landå och lekte, via forum där jag fnissade i bytesrummet när pappa provade jeans. Spela lite boll och så fick vi fint besök av Rasmus. Superlunch i solen och mer lek denna sommardag. Vinkade hejdå och fortsatte själva. Hittade en skateboard och provade lite. Balans som en brottare säger jag bara. Cyklade med nya cykeln till forum igen och köpte paket till Valdemar för imorgon. Sen till stora e där vi fick glädjen att leka en längre stund. Först gården sen finfin middag. Sen fick vi walkie talkie för att prova en egen sväng i parken. Vi kommunicerade som en drillad insatsstyrka och hade kul. Pappa ich stora peter kom och vi lirade match på plan mot fyra killar. Röda kinder, jotack. Hann inte med att ta bilder men vilken härlig lång kväll. Jag ville knappt sluta men imorgon är det show och jag måste ha kraft till det också. Fullt ös med liten tös. E







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0