140427 jag min tjej och michael J

Mycket dans idag men även kalas och mys. Sov från nio till halv nio och vi skulle vara på dansen halv tio... Men pappa lät mig sova, jag låg efter. Men hopp iväg i filips och fabians kläder och kristinas hatt (tack snälla Sara och micke welin) och genrep och allt. Mycket barn och kaos men jag rör mig som visdom självt. Studerar barn, umgås, hjälper till, förstår läget osv osv. Bra va. Gjorde mina steg och älskar detta, också, verkar det som. (jag är den svarta hatten bakom tjejen i marinblå kofta, eller vad i hundan det är...) Lätt samling efteråt över en glass innan pappa och jag blåste hem för att byta om till kalas. Sen kom mamma och vi rundade av på dili. Bra helg. Igen. Kram E








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0