140806 vänskapligt vid Vänern

Vi mår bra här i Åmål. Vaknade i bäddsoffan med pappa och var spänd på dagen. Jag och moster Ina, som jag springer i hälarna på, åkte till ett mikroskansen a la Åmål och strosade runt, jag klappade en getunge, som ryggade tillbaka och gav mig en dalsländsk skalle på pannan... Det gick bra. En tur på byn, kollade hamnen osv. Hemma hjälpte pappa till med datorerna och jag hamnade lite skönt framför en film innan vi tog ett eftermiddagsdopp i Vänern innan maten. Hann också med att snacka lite med en okänd kattgäst som tittat förbi två gånger om dagen under ett år... Och om jag kan skratta så mycket över en liten brygga i Åmål, hur blir det inte i skara imorrn... Sen blev det kenneths hemmagrillade burgare och mys innan det var dags för gonatt. Full av tankar men somnade direkt. E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0