140807 ren och klar som vatten

Vaknade tidigt och alldeles pirrig idag. Kunde inte somna om förstås och hela huset kom till liv så vi kom iväg lite tidigare än tänkt och det var inte så dumt. Lite pysslig väg, som jag somnade på, och på plats skulle man ju liksom komma på plats. Men sen! Vi var precis överallt där en sån som jag fick vara. Och som jag badade. Ingen hejd. Jag skrattade högt om så i bebiskanan. Åkte diverse vattendon i gigantiska rutchkanor, dök simma hoppa flöt virvlade, säg det så gjorde jag det. Vi släckte och låste i vattenlandet typ... Stugan är mysig, sover just nu gott där om än sen sömn, men vi skulle ju hinna med 18 hål, pappa var inne på 9 eftersom ködisciplinen var noll på campingtomtarna, men jag ville köra och så blev det. In i skymningen bara. Sen gjorde vi kväll, lite mys hann vi allt med nåt snacks film bok sång ja ni vet. Imorrn hinner vi allt lite till! E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0