140808 stairway to heaven

Vaknade tidigt och var ledsen över en dröm där bolle hamnat i tvättmaskinen. Kröp över våningssängarna till pappa och la mig på hans arm och vi fick lite sömn till. Behövdes. För efter frukost och städning i vår lilla fina stuga så körde vi två tuffa timmar i badet med en tur i en riktig goding som jag inte provade igår. Den slutade med att man liksom spolades ner som i en toastol... Efter en fin final på delfinbergodalbanan på tivolit, som en himmelsk kröning på allt vi gjort, åkte vi hemåt och jag kollade rätt mycket på film, på olika sätt som ni ser. Kom ju i säng sent igår så tuppluren efter Strängnäs var välkommen. Vi drog till dili och surrade och mamma och jag tog oss en bra kväll. Tack Åmål också för ett par härliga dagar! E








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0