140816 jag målar hela världen

Pappa och jag vaknade upp med tjet. Kollade lite UR filmer och drog för att köpa färg! Köket skulle målas och jag var spänd. Hemma körde jag en stund med Tuva och Moa men sen kavla jag upp. Oj va bra jag var på att måla! Och en sån där arbetartystnad inföll sig ett par gånger när vi var som mest uppe i det. Underbart. Vidare till kulturfestivalen i stan där vi kollade läget på norrbron. Spännande med allt från att hjälpa en liten pojke hitta sin mamma till att lyssna på operans soundcheck via barncirkus. Till finntorp för mys och lek och middag. Pappa skulle möta ett par golfvänner så vi bestämde att jag hängde kvar, vilket jag ville. Pappa fick inte sova över sa jag men han kunde inte låta bli att cykla förbi strax efter vi somnat på Anders armar... Kristina skulle springa midnattsloppet. Men hon är på plats hon också inatt. I bästa fyra händer, här också. E









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0