140203 fina fisken

Men det tyckte inte tjet... Ville inte ha min fiskdammsströmming från kalaset. Han kanske är avvildad eller nåt. Men jag hade en fin morgon dag och kväll. Vaknade tidigt till min glädje innan mamma åkte så jag kunde säga hej. Pappa kom över för att ta mig till dagis och jag kollade på gamla Trolltider från Svt. Hade lite otur på dagis men en stol på foten och lilla milo som bet mig i magen genom tröjan för att han inte fick som han ville... Men det gick bra. Hemma blev tjet lika besviken över strömming som jag blev glad över en fryst portion blodpudding! Sen bytte vi till mys och lekte på rätt bra med allt från kull till sten sax påse, jag var så trött att jag nästan skrattade på mig. Dusch och soffa och inga protester. Somnade till alla barnen från Bullerbyn. Fördelen med knappt några bilder, bara att resa till drömmarnas land. E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0