140206 små och stora

Lilla farmor, stora farfar, lilla Esther, stora Ester och lilla pappa belägrade Landå 10 ikväll under en timme först. Jag och stora e, som gjorde min lycka när hon kom in på dagis, ville hänga lite till och det var klart att vi skulle. Det blev lite kort men bättre än inget. Vi hann leka med hennes present till mig, sen mat med allihop, sen fick vi besök av stora peter och stora sarah som hämtade stora ester. Farmor farfar och jag fortsatte medan pappa skulle träffa styrelsen lite hastigt. Det var skönt att hänga lite själv med dom. Vi pysslade och målade och fixade. Farfar målade en bild på mig med vattenfärger och farmor fixade en gardin. Gott och blandat. Farmor läste några rader, sen åkte dom och pappa tog över. Imorgon bitti ska vi packa ryggan, dags för Väsby, lilla mormor och stora morfar... Tack alla ni stora och små för att ni finns. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0