140209 solsken i sinne

Jodå nog skiner jag allt. Det mest gråa väder kan inte komma åt mig. Efter ett härligt dygn med mormor morfar och kompisgrannen Alva där så körde mamma och jag lite mello igår innan vi vaknade, tog lång morgon för att sen handla gympaskor inför innelek med fotbollen som börjar på torsdag. Vi fick en fika också. Det var också det enda kort som jag tillät idag och knappt det... Pappa kom till dili och vi snackade lite sen mot Landå. Där mötte Isak och Jens och och vi superfikade och tog ifatt. Jag lärde Isak att spela dragspel och plockepinn. Sen tempo där vi mötte Moa och Tuva så det blev fotboll och hopprep ute, ja va tusan ska man göra utan snö... Väl inne åt och lekte vi och avslutade mysigt med lilla Sportspegeln och giraffen Ibra i Kenya. Somnade bra och är redo för en ny vecka. Tack för denna allihop. E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0