140220 inte vilken samling som helst

Imorse kl nio hade inte jag samling med dom andra stora barnen på dagis. Jag, bara jag, hade samling i nollan istället, på skolan, i stora Esters klass! Oj va spännande! Jag och Marcus gick dit och jag var med på deras sångstund, där vi bl a sjöng och fick lära oss lite teckenspråk. Jag visade pappa vid köksbordet, och farmor som var här fick se också. Var lite stolt. Vad säger man, snart slutar jag dagis... Annars var det en fin kväll, myste med pappa och farmor och pappa sprang snabbt ner till styrelsen en sväng för nån träff och då fick farmor och jag en stund. Sen blev det mys and all that jazz och jag somnade med pappas pekfinger och långfinger i handen denna gång... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0