140223 sportskön söndag

Efter en badhusrunda igår fortsatte lek och sport idag med fotbollslek i samma hus som mamma tränar i. Vaknade med lite magont men vi kom iväg och det gick bra i denna stora hall, lika stor som utomhus nästan. Och jag fick se mamma träna också. Hemma väntade Rasmus och Anders och vi lekte och hejade på Sverige. Jag målade pappa i fina färger. Magen släppte lite när jag gick på toa och 'gjorde mål' kan man säga... Leken fortsatte utomhus och jag och Rasmus skita ner oss ordentligt i en snögrushög... Kristina dök upp med hamburgare och vi hade mysmiddag. Dom gick, pappa och jag lekte på och tog oss ändå en skattjaktstur med ficklampa ner till tempo och hittade lite glasbitar. Dusch mys och gonatt. Tack för denna helg. E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0