140104 Rass i stora lass

Oj va vi lekte idag. Men det gick av bara farten. Han kom förbi vid halv tio efter min yoghurtfrukost och vi skiljdes åt vid sex. Först en timme ute i rusket och sen inne på Landå ett tag. Vi provade julklapparna och höll på. Sen plockade jag han och pappa ner julen och hivade granen på platsen i parken där dom samlas ihop. Ner till järla för överlämning lek och middag för att vända hem för lördagsmys dusch och plockepinn, eller plockeplinn som jag säger. Finns där ett mer sympatiskt sätt att spela! Vi påbörjade hedenhösboken om rymden och jag kände igen mig från julkalendern. Sen dubbelkollade jag med pappa att han aldrig går nånstans när jag sover och han sa att han och ni lämnar mig aldrig. E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0