140106 iskyle och risbyle

Vi blev inbjudna att haka på dans-Emelies och hennes familj till skridsko på Björknäs ip så vi körde på efter frukost. Där var jättefint och idylliskt och jag visade Emelie några Spiggentricks då jag låg lite före. Vi fikade med varm choklad (med fina chokladmungipor som följd) och kanelsnäckor enligt min beställning. Efter lunch hemma sa vi hej till mamma på dili och så drog pap o ja ut till Väsby och gamla fina risbylevägen för övernattning. Mamma o pappa jobbar imorgon, dagis stängt. En god liten stund i köket med plockepinn (tuffa plockbataljer mellan mig och mormor) och fika sen åkte pappa hem. Jag kan tänka mig att jag kört extra hårt i Väsby ikväll, höll på att somna i bilen dit och när jag är trött gasar jag som sagt lite extra med mig och omgivningen. Med all rätt! Tack världen för idag. E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0