140120 mysmåndag

Kände mig lite liten idag. Blev ledsen över strömavbrott utanför dagis vid hämtning men det är tydligen inget att vara rädd för. Sen ville jag bli dragen i pulka till tempo. Där ville jag ha tre sorters äpplen. Hemma gick klyftorna ner men inte så mycket mer, var trött och mikrokänning i magen, men ännu mindre än igår. Vi får nog kolla magen snart, för sakens skull, även om nu magsjukan går i Jarlaberg. I övrigt var det soffan som gällde. Jag satt lite själv en stund och pysslade, det var läge liksom, och pappa pysslade så vi fick fint. Sen möttes vi i myset och det var dags att landa under lövet. Hedenhös landade också fint hemma på stockholmen. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0