140126 kalashelg

Och så var jag på kalas också hihi. Efter en utflykt med mamma på lör fm så vankades det bowlingkalas på pappas jobb för Svea och vänner. Kul förstås! Hemma på dili tog vi det lugnt sen efter att pappa hjälpt mig slå in små godispaket till mamma och så sjöng jag ja må hon leva. Söndag kalas igen, på Landå för Beata. Lika kul det, är ju en kalastjej liksom, gjord för sånt, och godiset var mycket gott sa jag! Pappa hittade mig i en koja av bord i festlokalen där jag satt med ett gäng och våra påsar. Vi passade på att leka i snön hemma och jag ville aldrig gå in. Kompisarna gick men jag körde ett tag till. Det var skönt bara. Vi mös på kvällen och jag härmade med dans vad som hände på tvn, en ny kul vana och lek. Sen packade vi ihop butiken. E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0