140703 det drar ihop sig

Jag börjar bli större dagisslutet imorgon är ju en signal om inte annat. Handlade själv på tempo i förrgår och personalen tyckte jag var duktig, igår morse fick jag adjölyxfrukost av fröken Mari på dagis och på kvällen fick vi besök av mormor på dili. Idag stämde vi av med Petra hur alla jobbar imorgon för våra kepspresenter. Har även med glass till alla barnen och en liten tavla med tack. Det är en himla tur att stora Ester bor på gården så att jag inte tappar bort dessa fantastiska människor. På landågården blev det en del lek, så mycket lek att vi blev sena att runda av men vi hann fixa tavlan och jag somnade på studs. Jag är glad, inte ledsen, och det är mycket tack vare dom, och även om jag får en längtan tillbaka så blir den kort, jag har lätt mig att man ska se framåt mot saker. Mot morgonen. E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0