140717 mäster Esther

Mina föräldrar är tagna över min framfart och livssyn har jag förstått. Som alla föräldrar med sina barn. Dom och ni får hjälpa mig att inte ta så mycket notis av det, så jag inte får för mycket att tänka på. Hursom hade vi en härlig dag med mamma och gänget på grönan i förrgår och mulle meck lekparken igår, som avslutades med att mormor och morfar tittade förbi och käkade en persika som hette Esther, och jag fick en fin egen resväska i present! Idag var jag och mamma på Eriksdalsbadet och plaskade. Mötte pappa och han och jag hjälpte röda bilen med att få ny olja, motorn hade blivit lite torr och jag hjälpte till på macken och 'meckade'. Sen till forum för att köpa en blomma och nån dryck till stora micke och Sara som bjudit oss till älta för grill och lek. Vi åkte med micke och väl där när isen brutits så lekte jag med full fart och lust på egen hand med både micke, Filip och Fabian, farfar Olle och Sara förstås, som jag även hjälpte med grejer i köket inför maten. Senare lekte vi en femkamp som Fabian fixat till alldeles själv och vi hade så roligt. Pappa och jag gjorde bra ifrån oss och jag kämpade med vissling med kex, godistuggande och godisspottande och till slut musikgiss! Vi fick chansen att sova över men jag kände att vi skulle hem och efter en adjökram hade vi en mysig hemtur i sommarkvällen där jag log liksom solnedgången i horisonten. Hemma?.... Zzzz... E









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0