140720 borta bra hemma bäst en längtig dag

Idag vaknade jag lite för tidigt och med två kortare nätter var jag nog lite längtig idag. Men först kom jag och mamma till Landå och jag var på ett studsande glatt humör tills jag runt lunch landade i soffan och blev längtig efter mamma som ska till Danmark. Sen kom farmor. Vi skulle ha ett knappt dygn på stan med hotellnatt och kom iväg efter att jag började längta efter pappa innan vi ens åkt. Men vi kom iväg och hade det jättekul, först på fina rummet som pappa fått presentkort till, sen på stan och i kungsan med hoppborg, jätteplockepinn glass förstås etc. Väl tillbaka njöt jag av badet i badkaret och så kom vi till ro i pyjamas men så kom längtigheten och den blev för stor för att kunna vända, så vi tog oss till Nacka forum där pappa mötte och så vinkade vi av farmor som nu sussar sött på hotell i stan och jag, ja se själva... E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0