140723 trav och hoppfullhet

Vi lyckades få en egen fridefull timme med Vasti på nyckelvikens stigar i förmiddags. Vi gick där o veta och snacka. Sen ville Vasti trava lite med pappa bredvid med bestämt grepp. Hoppsan... Vi hakade på. Efter ett par nervösa men nyfikna försök började jag ändå få kläm och utbrast helt plötsligt - titta pappa nu skumpar jag inte mer! Hade på egen hand hittat nyckeln i sadeln till det hela, pappa var helt ställd. Sen full fart för vi skulle med Rasmus och Kristina till badet och hade en skön eftermiddag och jag visade förstås mina hopp! Men vi byggde våra sandslott också. Stort som smått, allting gott. Hemma vattnade vi åt grannar och åt och kom i säng bra tackolov. E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0