140620 midsommar

Vaknade tidigt idag med stora e som sovit över. En bra start på en bra midsommarafton. Framåt förmiddagen efter mys i soffan ramlade farfar, Rasmus Kristina Anders och farmor in och vi laddade för en stor god lunch. Mycket lek med Rasmus och jag läste för honom, en hel bok! Vi tog en skön promenad till nyckelviken där vi bara njöt av tillfället, kastade sten i havet och dansade små grodorna förstås! Sa jag att jag vaknade tidigt?... Rasmus och jag tog en skön nap i vagnen på väg hem... Vi skildes åt och avrundade kvällen med lite mys och korvmiddag med farmor innan vi landade i soffan och avrundade dagen som vi startade. Oj vad jag ska sova... E








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0