140623 tjejeftermiddag

Emmas (och Isaks) mamma hämtade mig på dagis och hade Sarah och stora e med sig som skulle med till dom på Landå. Då tänkte vi att jag kunde haka på. Där var även Ellinor, sarahs och Emmas kompis. Vilket gäng. Och vi hamnade hos stora e strax innan fem och strax efter det dök pappa upp. Tjejgänget körde på med modevisning bland annat och peter och pappa fick vackert stiga åt sidan... Hem i regnet och jag lät dropparna svalka mig. Som jag älskar regn. Mer vatten i dusch och från melon och så bums i säng, jag var så trött att jag bad pappa gå ut så jag kunde somna direkt... Jag som brukar vilja prata och läsa. Då förstår ni. Gonatt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0