140307 home sweet home

Tillbaka i Jarlaberg. Jag har haft en fantastisk resa. Fick inte ur mig så mycket berättelser, så vi tog det bara lugnt hemma, jag fick andas ut och vi småpysslade och mös i soffan. Pappa mötte upp med dom andra föräldrarna. Han hade plockat några små gula vårblommor som jag fick och jag frågade om jag kunde få ge dom till fröknarna. Sån är jag, och det är tydligen bra vad jag förstår. Stora Ester dök upp och kramade välkommen! Vi gick till tempo, beställde pizza, köpte lite gott, det räckte med glass och cola idag sa jag så förståndigt. Ringde mamma på väg dit och sen till mormor som ju fyllde år idag! Sen tog vi det lugnt, satt och mös, snackade lite strunt, sen var det gonatt. Oj vilken resa. Tack. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0