140308 swell mello day

Ja jag ville ju gärna se mello ikväll, även om jag somnade strax efter nio. Jag vaknade när pappa bar in mig, och tur var kanske det, hade ju tryckt lite godis... Annars grejade vi på hemma imorse, fotboll, teckning, lek innan vi cyklade till dansen. Japp! Pappa hjälpte mig ibland med motvind och backar men jag tyckte det var spännande! Dansen var kul, vi dansade till lite mellolåtar! Sen till Rasmus nya boende och tacksamt käkade lunch med farfar och Anders som skruvade grejer. Vidare till stora e. Vi ville så gärna ses efter att ha setts efter ankomsten igår. Vi fick ett par fina timmar på eftermiddagen innan vi behövde bygga upp kvällen pappa och jag. I väntan hann vi leka lite gymnastik, frågesport osv. Sen blev jag allt segare men hängde i. Somnade till slut, vet egentligen inte vem jag hejade på, förmodligen henne i röda byxor. Cool stark tjej. Som jag. E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0