140317 pappa kom hem

Efter en fin vecka med mamma och en grande finale i väsby med mormor och morfar och Alva och badhus och jag vet inte vad, så var det ny vecka. Ja han kom hem, och han kom förbi dili imorse med overall och kängor, Kung Bore verkar visst ha glömt nåt... Jag tror han tyckte det var mycket skönt att kramas, och jag tyckte nog det lite jag också. Vi pulsade till bilen och snöade av den och vinkade hej. Sen kom han på cykeln efter dagis, fick med en bild till från Idre som fröknarna satt upp på dörren, och vi åkte till tempo och köpte världens största paprika, kändes det som. Mysmiddag hemma sen lek på gården och en utflykt till grovsoprummet med Naemi. Pappa busade och skulle trycka ner oss i kärlet... Han är så tramsig... Med världens rödaste sötaste äppelkinder kom jag till ro hemma efter vatten och dylikt, i min lilla sportspegeltröja och somnade med fingrarna runt ett par av pappas. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0