140505 en god gäst

Tog lillcykeln till dagis idag, enklast så, men vilken fascination jag väcker med min hjälm. Leenden överallt, och jag tycker det är rätt trevligt faktiskt och ler tillbaka. Inte för att jag behöver uppmärksamhet, jag var t o m tveksam innan första gången, men jag ville prova och nu känns det bara rätt och naturligt. Varför inte kunna ha eller vara nåt kul och annorlunda, eller hur. Hursom, vi cyklade till tempo och köpte pytt som jag slevade i mig efter att ha kollat gården lite. Jag ville bestämt också köpa ett paket med tre stycken Mer. Efter lite mys med nagelklippning så skulle jag nämligen en stund till Moa och Tuva för pappa och Staffan skulle på ett litet möte. Jag ville ge dom nåt när jag skulle på besök och vi kom på att ta med tre av mina bullar också! Sagt och gjort, kändes fint att ta med nåt. Vi hade det så bra och mamma Emma fanns till hands på bästa sätt tills dom kom tillbaka. Blev rätt sent i säng och taktisk som jag är så bad jag pappa om att få somna i stora sängen... Men den vackra solnedgången fick vi tyvärr blockera så jag kunde somna... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0