140527 en fjäril vingad

Flög vackert runt som en vingad fjäril på dagiskalaset idag. Även om jag huttrade lite. Trodde jag inte behövde västen och mössan pappa tog med imorse. Tack o lov fick pappa tag på moster inas röda fleece. Det var en speciell kväll. Den sista avslutningen med dagis. Hur ska det här gå?... Blir nog bra förresten. I övrigt dök stora e upp och gjorde mig gott sällskap i sommarsångskören där bak där vi stod som stabilt mittbackspar, sen spelade mamma flöjt så fint när vi sjöng fjäriln vingad, precis som jag önskat. Fick också mina önskade plättar med sylt, jordgubbar och blåbär. Till slut avlutades det hela med tack o adjö, pappa sa nåt om presenterna och sjöng nån omskriven sommarsång för fröknarna. Mamma och jag hoppade sen hem över berget till dili och gjorde kväll. En kall men väldigt varm kväll i övrigt. E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0