141116 avskalad

Efter en innehållsrik helg blev det en avskalad kväll i bara nattlinnet från 1730. Det njöt jag av med att skala lite morötter. Helgen började med att storis sov över på dili. Helkul. Dans förstås och sen en del häng med årstagänget i helgen. I förmiddags hälsade vi på Malin i sjöstan och lilla bebisen Valter. Sen var vi faktiskt och bowlade idag, och de var snälla där för pappa hade sagt att vi skulle komma. Vi mötte pappa på fotbollsplanen efter träningen och gick till landå där farmor väntade och hängde en stund, pappa hade grejat med hennes däck och hon hade grejat med våra grejer, förstås... Tog en skön dusch redan innan maten och sen blev det två timmars mys med mat, saltkråkan, farmor, tjet. Jag var så trött men när det var dags skulle jag helt plötsligt spela pingis. Såg nåt på Lilla sportspegeln och fick en idé. Men två minuter efter vi sa gonatt så sov jag... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0