141127 farfar i fickan

Har jag visat er alla det programmet på barnkanalen? Hursomhelst, jag och farfar hade lika roligt och fint igår kväll när vi var ihop. Pappa hämtade och jag pekade ut blodpudding på tempo och hann käka lite innan han kom. Pappa skulle på möte så vi lekte hela kvällen och tog hand om varandra. Jag fixade alldeles själv på toan med dusch, kläder, tandborste och så gick vi till sovrummet där såklart jag läste en saga för farfar, så jobbar vi... Och som jag läste! Om lilla Anna och långa farbrorn, sida efter sida efter sida. Sen blev farfar trött och jag la honom, näää, han frågade om jag var trött, jag sa ja, vi sa gonatt, jag släckte, och gonatt... Mysigt! E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0