141006 tempo på tempo

Jag och pappa tog oss hem och jag tog mig till Tuva direkt... Vi njöt av den friska temperaturen på gården och hade rosor på kinderna när det var middag. Hittat en ny kul serie, Hjärnkontoret på barnkanalen. Tuva knackade på och vi, pappa och staffan tog en utflykt till en undercentral igen. Jag och Tuva hoppades på att hitta tomburkar att panta, men inga denna gång. Tur att pappa hade med sig, så jag och tuva räknade mynten och kom på att vi fick 8 kr var. De sparades för ett framtida köp. Förmodligen godis eller tuggummi... Vi köpte också grönsaker till höstmarknaden i skolan på torsdag och den soppa som vi på trossen ska laga. Jag valde morötter, broccoli och tomater. Hemma mös vi med tjet och somnade gott. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0