141016 tänt var det här

Som om det inte räckte med hur jag lyser upp tillvaron så hade pappa fixat lampor till min cykel idag. Vi fick lyckan att besöka rasmus och äta och leka (mycket pärlor blir det...), det var så länge sen, och på väg hem var det mörkt, men som jag lyste. Och trampade på. Lekte motorcykel på väg dit... Igår var det samling hos storis och tror ni inte Svea var där, de tre musketörerna var samlade igen! Jättekul, hoppas det blir snart igen. Idag hade jag också mitt första skolgympapass och vi körde bland annat hav och land, typ skeppsbrott. Och vi duschade själva och klarade det jättefint! Lustigt nog läste vi om natten i stora varförboken och jag slocknade till något om stjärnor... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0