141023 rule britannia

Fick en jätteöverraskning på dili i tisdags, mormor och morfar hade varit där och fixat min nya säng, en "höjdare" nån meter över golvet med härligt praktiska lådor under och snygg och allt. Mam och jag tog en fika i Årsta igår och idag bjöd jag och pappa Tuva på paprika och plättar! A la carté! Vi hade gympa idag förresten också och tränade solhälsning och skeppsbrott... Sen skulle pappa och jag baka. Ja ni skrattar ni men vi klarade det tillsammans! Imorgon är det FN-dagen och vi skulle ta med bröd för att uppmärksamma detta, gärna hemmabakat och vi gav oss fanken på det, och gärna från nåt land, vi tog England (kolla min flagga), på farmors och Kristinas förslag. Det blev scones, och ja, de kanske är lite fastare imorgon än idag, men dom ska ändå bli doppa i soppa. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0