141030 söt som en kaka

Igår kom väsby till byn! Jag blev hämtad och lekt med och myst med och lagd av mormor och morfar och vi hade en härlig kväll. Idag satt jag och pysslade med ett pappersflygplan när pappa kom och vi testade det, himmlars vad det flög bra! Vi hade snackat om att vara ledig fredag, kanske hänga lite med farmor och farfar osv, men vi kom på att det var så mycket mys och skoj på fritids imorgon med bakning, lekar, dans och uppträden i en slags höstlovsfinal att det inte fanns någon anledning att vara ledig då! Farmor hade en tanke med kakor imorgon, så hon kom förbi ikväll istället och vi bakade upp dom rackarna, och de smakade så gott, vi fick ju unna oss en. Jag hade dansuppvisning, lite hiphop som David Lindgren kört med barnen på tv, inte klokt vad jag kan. Får se om jag vågar visa Elin dom grejerna på dansen på lördag. Jag blev allt tröttare, och pratigare, himmlars igen, det fanns inget stopp. Sagan om Assar Bubbla blev omöjlig, jag hade hundra saker för mig, så vi sjöng, kramades och sa gonatt. Jag tror jag somnade direkt när pappa höjde ljudet på golfkanalen enligt mitt normala önskemål inför natten... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0