140914 röstar för sommarhöstar

Har förstått att det var val idag, vi har pratat om att leda och bestämma över saker, där man bor, i Nacka, i Stockholm, i Sverige och det blev mer förståeligt med alla människor utanför skolan när vi tränade fotboll och efter den, mamma och stora esters pappa var inne och jag och stora e försökte hålla koll, pappa försökte förklara, vi fixade det rätt bra allihop. Nåja, jag röstar än så länge för sommarhöstar. Så fin dag vi fick. Efter en lugn morgon cyklade vi till Ica o fika. Vi handlade lite också och hade det mysigt. Hemma tog vi det lugnt igen, det var en sån dag, men hann med lite lek med brudarna också, och mitt uppe i allt kom farfar på kort besök och sa hej. Fotbollen var skön i den fina dagen, och det verkar bli jag, stora e och Eldana (klasskompis) som bildar tjejliga i höst. Vi hänger väl i så gott det går, så får vi se, men jag gillar boll och hopp och lek, sån är jag. Bl a... Mamma och jag kom till ro på dili sen. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0