150405 maja min maja..

..min lilla pyttipanna. Ja jag sjunger väl som jag vill. Electric banana band ni vet. Lustigt, gick program om det på tv och pappa och jag sjöng på den ikväll. Annars har det varit ett par fina dagar till. I Fresta så var det lajbans förstås och Alva och jag körde musten ur mormor och morfar, och vi fick förstärkning av Alin och Leonora igår em och blev en stark kvartett. Åt väl inte så värst igår heller och sov 12 timmar inatt... Men glad som en lärka förstås. Idag blev det gustavsbergsbad med anna och gänget och därmed en lugn hemmakväll men även en forumpromenad med pappa för lite frisk luft. Hemma tog vi det lugnt i soffan och bara var lugna och fina och gjorde kväll. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0