150820 torsdagsbad

Haft ett par bra dagar på dili, bra stämning, vi kan nu flytta vidare från dili i höst som vi tänkt för mig och mamma och gängets del, vad gäller vår del. Igår hittade mamma och jag en leopardfärgad jacka på maxi, bara en sån sak. Vad gäller landå så trampar vi på och har det helt ok. Hakade på sandra hem idag, för första gången, hon bor också på landå, andra gården och vi badade i deras stora pool i en timme. På landå tog jag hand om berit på takets hund elvis alldeles själv en liten stund, då vi kom fram till att pappa kunde gå till styrelserummet en kort sväng. Elvis var bunden vid en stolpe i vår häck och hade vatten men jag ville klappa och prata med honom medan gänget på gården tittade förbi. Sen ringde jag på porttelefonen för att prata med pappa i mobilen. Så smart är jag. Vi gick en sista runda med elvis, jag hade han i kopplet och pappa i andra handen. En fin sväng för oss alla. Somnade gott framför UR.se. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0