151210 munter vintersång

Idag firade vi Nobeldagen på skolan. Vi pratade om Alfred Nobel, dynamit, människor som kommer på bra saker, att dom får pris och äter en jättefin middag med många andra. Vi gjorde ungefär samma sak idag och jag fick ett diplom för att jag var så snäll och hjälpsam i skolan. Alla fick ett diplom, men så stod det på mitt. Hemma vände vi och gick till pianot. Spelade och det går bra, och när jag kommer på att jag hela tiden kan veta var jag är genom att titta på de svarta tangenterna för att veta var de vita betyder så blir det superbra.Provade bjällerklang! Gick och la mig tidigt. Var trött, och samtidigt är det ju luciamorgon imorgon! E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0