151219 julig lördag

Imorse vaknade jag och sa direkt att jag är så glad, snart är det jul och snart fyller jag år. Tjej för högtider är jag... Mötte farfar på forum vid öppning. Han och pappa hade ett ärende och vi fikade. Ville ha min jarlabergsoverall på mig idag, kändes bara bra liksom. Hann och brottas lite också. Skjuts till rasmus där vi hämtade bågen. Vidare till maxi för att kolla gran men en sån där stackare vi brukar få lite billigare fanns inte och vi tog en funderare. Storis klädde ny gran hemma och vi stack dit ett tag, jag hängde kvar och fastnade för idén. Sagt och gjort, vi bad farfar komma med sin gran han tyckte vi skulle smälla upp, sagt och gjort, med storis hjälp. Tackade storis och gick till pizzan för lördagsmiddag och snack. Mysigt. Hem och myste vidare, duschade länge och väl. Hade lite dragkamp med filten, myste vidare, läste bok och somnade. Bra julig dag. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0