150125 kalaskul

Efter en sväng efter lördagssvängomen, med mamma och gänget i Gustavsbergsbadet så var jag redo för mitt eget tjejkompiskalas idag. Mamma och jag handlade och pappa preppade i lokalen lite och grejade. Vi tre hjälptes åt och gjorde fint, men hann att prova pianot lite lugnt på egen hand och verkade tycka om det, och tog sen lite lunch på landå och bytte om. Tjejerna kom och var glada och hoppiga. En blandning av klassen och övriga. Allt från Alva från fresta till Svea från älta. Vi käkade glass o bullar, körde danslekar och annat, skrev mitt namn på golvet med oss själva, jag spelade på eget initiativ blinka lilla stjärna på pianot,öppnade fina presenter, hade fiskdamm och kastade poocorn! Kalaset tog slut, vi städade allihop och kom till lite ro på landå även om tuva kom på lite mysbesök. Blev allt tröttare så därför blev kvällen lång men somnade till slut... Det var ett härligt kalas. Tack E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0