150704 kalasdag

Sov rätt länge idag också, skönt, sommar och allt. Är rolig när jag ska lägga mig, kastar kuddar och täcken åt sidan för mer svalka och morrar åt värmen, samma värme jag älskar dagtid. Tuva kom redan till flingorna imorse och sen blev det mycket lek idag, toppat med kalas i nyckelviken för en klasskompis. Innan körde vi pannkakslunch (köpta..., men goda!) och bjöd moa och tuva. Tuva och jag åkte med pappa och moa cyklade före, en kalaskortege. Jag skickade iväg pappa i joggingspåret så fort jag kunde och körde på med kalaset. Hem igen och massa lek, tjugo i nio skulle vi åka rollerblades, men nio drog vi oss tillbaka, dusch, mys och sen bad jag om att få gå och lägga mig kvart i tio... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0