150706 regnjacka och flipsflops

Lustig dag idag, först regn i luften och efter en stund regn i sinnet, sen alltmer sol, likaså i sinnet. Mamma och jag mötte pappa vid vändplanen för lite regnkläder och jag hade med mammas gamla telefon som jag fått och diggade glatt till musik. På Ikea tappade jag bort den, gled ur fickan, lite ledsamhet men jag sa att ingen har dött iallafall, bra sagt av mig, men sen ropade dom minsann och sa att de hade den. Dagen blev glad och framåt fem mötte vi pappa vid hållplatsen denna gång och vi tog oss till landå. Vi kramades och så men tjejgänget lockade och jag for iväg med dom på gården och lekte vid gungan. Hur mycket kan man egentligen gunga i sitt liv i sin barndom? Oändligt till synes. Kvällen närmade sig slutet och jag drog från tuva hemåt och tvättade mina svarta fötter. Somnade i soffan precis när filmen tog slut och fick mina tänder borstade, tror jag, var nämligen i koma nästan... Sluddrade fram - läsa - men somnade för gott efter några ord... Ljuvliga sommar. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0