150717 frisk fläkt

Började dagen med att gratta tuva på sin dag. Ville ge en liten gåva innan de åkte iväg på semester, och vi hittade lite kul på tempo på morgonen. Hon visade upp sina presenter och vi hade kul på förmiddagen. Efter lunch drog vi på en vespasväng. Drog till kvarnholmen där det blåste friskt och kollade in den från alla håll, visade sig att jag varit där med farmor och farfar. Jättefint och jag hojtade och var glad. Vidare för lite handling och vi hittade fina sommarskor på maxi som jag blev så glad över. Ni ska få se. Plockade nio burkar kattmat, mycket strömming blev det, jag har för mig tjet slukar just den. Tog med oss thaimat hem, sen blev det fotboll och pingis på gården, japp så jobbar jag. In igen, mys och pys, farmor tittade förbi och sa hej, vi skojade vidare och till slut slocknade jag. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0