150610 förskoleklasstudenten

Japp, ett år klart, ett gäng to go, men jag trivs ju så jag hänger nog i så länge det går. Började morgonen med att pappa kom över med en klänning jag fått av moster Ina som vi alla tyckte var så fin, och med de tights och skor som mamma och jag köpt så blev jag söt som en vaniljglass. Barnen tog plats på skolgården där skolan bjöd barn och föräldrar på en fin stund och varje klass sjöng var sin sång, vi sjöng om sommarlov. Sen in till våra egna klassrum där vi hade en klassisk avslutning, vi fick diplom, barnen tackade fröknarna och till slut fick vi glass efter att pappa avslutat med att tacka alla i princip i hela Jarlaberg och till slut oss barn med att få föräldrarna att sjunga med i Nu går sista visan av Carl-Anton, med du och jag bytt mot ni och vi och er, riktat till oss barn alltså som ett tack för att ni får ha oss, och ett tack till att alla vi barn finns. Sen blev det så att jag hängde på storis hem över dagen för lite studentavslutning typ... Mamma hämtade sen och så unnade vi oss en hamburgerkväll på Texasgrillen. Tack för idag, och tack alla ni för att ni finns. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0