150622 blomma

Jag alltså. Gav pappa en bra start på semestern. Först puttrade vi till parkteatern i rålis för att kolla clownen manne och co med farmor. Hon hade fixat en bra plats, med filt och allt. Han hade förstås en blomma i sin hatt. Roligt! Fikade vid vattnet, pannkakorna var sådär, men jag drack som en häst. Pigg igen så drog vi till insektsparken igen, lika bra då vi var nära. Hade en rolig stund med farmor medan pappa rekade däck och barnstol till bågen. Vidare till gröndal där de bytte däck och vi testade hjälmar och skrattade. Hem till landå och lek med gänget in och ut i lägenheten, medan pappa pysslade och letade vidare efter barnstol, hittade en i bromma, farmor fixade, nu sitter den där, å som jag längtar, provsatt i pyjamasen. Tyckte pappa var värd en kopp kaffe och macka när han skulle skruva dit det sista när jag somnat, som jobbare gör sa jag. Själv är jag en hejare och blomma. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0