150625 tur i kärlek

Hann knappt springa ut "i trädgården" imorse för att hjälpa farfar innan mitt extrema öga såg fyrklöver. Två stycken! Och hur kan jag urskilja dom? Pappa trodde dom egentligen bara fanns i sagan. Jaja, vi kom fram att vi redan vunnit högsta vinsten, vi har ju varandra, och jag finns, och det är ju riktig tur i kärlek det! Men visst provade vi en lott, och vann tre till. Hursom, det var dags för bad så iväg till forum och fixa baddräkt och simglas, och en sista rem till vespastolen, nu sitter jag där som Lady Landå. Eriksdalsbadspremiär, inomhus... Men kul. Åkte själv i stora rutchbanan, nuvarande personligt rekord, 14.15. Simhallshamburgare förstås innan vi tog oss hemåt via ica för lotten och kattmat osv. Är så fin med tjet för övrigt, tar liksom hand om honom. Tog en lugn timme innan tjejmaffian samlades och vi körde hårt fram och tillbaka via några slevar pyttipanna hemma. Somnade nog helt slut. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0