150312 grabbarna och jag

Haft ett par dagar på dili, där vi storstädade igår, jag dammade och torkade. Idag blev det blodpudding, jag äääälllllskaaaar blodpudding underströk jag. Men behövde jordgubbssylt, kör nämligen både jordgubb och lingon, jag jobbar så. Tog en peng och gick ner alldeles själv. Pappa stod på uteplatsen och vi vinkade och pussade till varandra säkert tio gånger innan jag försvann ut från gården. Kom tillbaka en stund senare, hur bekväm som helst, jag såg ut som en drottning tyckte pappa. Efter puddingen gick vi till parken och hängde, och jag hakade på grabbarna med lite fotboll och kände mig lika bekväm där. Hem och tog det lugnt och somnade under sagan. Fin kväll. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0