150507 för nästan full hals

Fortsätter symboliskt skrika in våren med glädje, om än med en smula krasslig hals, om än allt bättre i veckan. I måndags blev det en sväng med hem till storis, jag ville haka på henne hem. Pappa kom förbi på kaffe och vi gick hem och mös och stöp i säng. Tisdag och onsdag skönt häng på dili och idag, efter en härlig skolutflykt till en stor park i fisksätra, njöt jag på gården och till pappas stekta falukorv... Läs nu, sa jag till pappa i sängen och då började texten i Kalle och Chokladfabriken, "läs nu" som Kalles farfar sa till Kalles pappa när han skulle läsa på den gyllene biljetten. Det skrattade vi gott åt. Sen somnade jag kvickt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0