150508 farmor och fotboll

Jag och Leon mötte våra pappor på skolgården när vi sprang ut tillsammans från trossen. Sprang samtidigt och gjorde det lite roligt. Hemma blev det en fin stund med tuva och helt plötsligt ropade farmor från uteplatsen, hon hade kommit sen innan. Vi sa hej och testade lite kläder inför sommaren, kanske t o m kreta, och det satt fint. Pappa hämtade en fredagspizza och vi njöt tillsammans. Fixade till en teckning till tristan som har kalas imorgon och sen hade vi mys där jag låg i min badrock. Men det är klart, visst drog vi ner till planen en stund när jag fick bollspring i benen efter maten... Somnade så gott med röda varma goa kinder. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0