150510 suveränt

Så har det varit i helgen, igen. Och det var ett ord jag frågade om stavningen på när jag satt vid skrivbordet en stund i eftermiddags och skriftade. Räknade också dagarna till kreta i rätt mundering som ni ser... Annars var det kalas med pizzabakning i saltsjö duvnäs igår på dagen varpå pappa och jag åkte till anders och rasmus. Där blev det en fin eftermiddag och kväll med grabbarna, farfar tittade också förbi, och pappa for en sväng för att säga hej till sina grabbar så vi sov båda två i finntorp inatt, suveränt. Sen var det basket förstås idag, alltid kul med bollar, sen hängde vi med rasmus igen och fick haka på till en suverän ny lekpark i sjöstan. Vi lekte som tokar förstås. Hemma hann vi också med att testa lite grejer och favoritshorts inför resan vilket vi tog med till mamma när vi mötte henne vid tempo i ösregnet. Men det drabbade inte mig nej, glad som en fågel. Jag är suverän! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0