151107 från mätt till tjet

Skön dag. Vaknade tidigt, fast jag somnade sent. 0522. Lyckades somna om, lite... Nåja somnade ordentligt ikväll, blir intressant imorgon. Annars skön morgon, efter padda så tog vi rejäl frukost och lite pyssel i köket. Grejade runt ett tag innan dansen där jag träffade tuva förstås, och sen storis som dök upp innan hennes dans. Vi visade föräldrarna lite dans lite spontant och jag ler när jag dansar. Vidare till farfar för lite lunchsurr om ditt och datt och magen, och god korv och makaroner. Sen till rasmus för fika och lek med hans kompisar en stund. Kul att vara där och hänga och vara liksom lite storasyrra, gillar den lille krabaten. Hemma ville jag köpa ett speciellt godis och bjuda stora e och hennes syster på, och så hängde vi ett tag. Pappa och jag tackade för oss och gick till tempo och hittade kycklingspett som var heta och goda, jag åt som en häst och drack vatten som, en häst... Sen gick det rätt kvickt och jag somnade med tjet som kröp in mot min rumpa och värmde sig. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0